GRIT Strength

Les Mills GRIT Strength je 30-minutni trening, ki deluje po principu visoko intenzivnega intervalnega treninga (HIIT), pri katerem z vajami z drogom, prostimi utežmi in lastno težo povečujemo moč celega telesa in gradimo mišično maso. Naj vas 30-minutni format ne zavede. Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, premika meje vaše zmogljivosti. Postali boste super fit – super hitro.

DOPRINOSI:

• Povečana moč vseh glavnih mišičnih skupin
• Povečana pusta telesna masa
• Dvig anaerobnega praga
• Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
• Pospešena izguba maščobe
• Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
• Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
• Izboljšana inzulinska občutljivost
• Izboljšana splošna športna učinkovitost

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?

Za optimalen napredek zaradi izredno visoke intenzivnosti , Grit trening priporočamo 1 do 2 krat tedensko. Zaradi narave treninga, grit ni primeren a popolne začetnike, zato se pred treningom posvetujte s svojim inštruktorjem.